Kleenzy Pencuci Botol dan Puting Susu Terbaik dan Selamat

Bila ada anak minum susu botol, isu yang selalu mak mak kena hadap ialah puting susu berkerak. Terlambat cuci ja memang alamat lekat la kerak-kerak susu kat keliling puting tu. Sekali dah lekat tu bukan senang pulak tu nak cuci, macam-macam pencuci guna pun belum tentu boleh tanggal semua.

Kerak susu tebal sangat, cepat aja jadi

Kalau biar lama-lama boleh jadi bahaya pulak kan. Bayi adalah insan fragile yang sangat mudah terdedah kepada pencemaran. Kerana itu semua barangan bayi terutamanya botol dan puting susu perlu dibersihkan sebaiknya.

Sebab risaukan kesan sampingan pada bayi, ramai ibubapa yang pilih untuk kerap tukar puting susu. Ya lah kita sendiri pun geli tengok kerak tu makin menebal kan.

Alhamdulillah sekarang ni dah ada Kleenzy dari Tasneem Naturel. Kleenzy adalah pencuci botol susu yang menggunakan ekstrak sireh sebagai agen pembersih. Ia tidak mengandunyi SLS dan paraben yang berbahaya untuk bayi.

Minyak kelapa sawit di dalam kleenzy dapat mencairkan kerak susu dengan mudah kerana bahan natural dalam minyak dan kerak susu saling bertindak balas. Kleenzy juga boleh digunakan sebagai pencuci buah dan sayuran.
Cara penggunaan Kleenzy jugak mudah sangat. Picitkan cecair Kleenzy pada puting, botol, sayur dan buah atau boleh letakkan cecair pada span atau berus dan kemudian bersihkan menggunakan air.
Untung kan, sebotol Kleenzy ni dapat selamatkan anda dari kerap tukar puting botol anak. Lepas tu boleh guna untuk cuci buah dan dan syuran jugak. Berbaloi sangat. Dapatkan kleenzy untuk si manja anda di SINI.

SENARAI PENGEDAR TASNEEM NATUREL DI SELURUH MALAYSIA

SENARAI AGEN TASNEEM NATUREL

 

INTAN SYAFINAZ BINTI MISBAH SELANGOR (Meru)
SYAZANA YAACOB PERAK (Lumut)
DAING NORZAINAH BINTI ZAILANI KUALA LUMPUR
SITI MURTIAH KAMARUDDIN www.wasap.my/60146004944 PULAU PINANG (Bertam)
CHELSEA ALOYSIUS www.wasap.my/601121306188 SABAH (Kota Kinabalu)
NURUL NADYA AZHAR www.wasap.my/60134313378 KUALA LUMPUR
SHEENA ELCA STANIS www.wasap.my/60168428006 SABAH (Kota Kinabalu)
MELVE ELSA MIKE www.wasap.my/60168393184 SABAH (Menggatal)
SITI NURULAIN BINTI MOHD HASAHAR www.wasap.my/601333732499 SELANGOR (Selayang)
SITI SALWA BINTI MOHD ILIAS www.wasap.my/60132171259 JOHOR (Ledang)
RUHENNY MOKUJA www.wasap.my/60102206100 SABAH (Petagas)
HASLIZA BINTI OTHMAN www.wasap.my/60195667593 KEDAH (Langkawi)
SITI SALWA BINTI IBRAHIM @ KAMARUDDIN www.wasap.my/60192165823 SELANGOR (Sg. Buluh)
KASNINAH DANIL www.wasap.my/60168308715 SABAH (Kepayan)
NOORQURAISHAH ZAMZURI www.wasap.my/60174747238 JOHOR (Batu Pahat)
NORZARINAH BINTI UMIN www.wasap.my/60198604169 SABAH (Kota Kinabalu)
IZZAH BINTI ISMAIL www.wasap.my/60199398162 TERENGGANU
NUR SYAFIQAH BINTI SUHAIMY www.wasap.my/60135095324 PERAK (Kual Kangsar)
AIZATUL FIKRIAH BINTI ABD AZIZ www.wasap.my/60148664437 KEDAH (Alor Setar)
JOANNE VALENNIE PAUL www.wasap.my/60149513169 SABAH (Keningau)
VICKNESWARY NAGARATHINAM www.wasap.my/60173255844 NEGERI SEMBILAN
ROHAYA LADOLO www.wasap.my/601110891216 SABAH (Penampang)
NORANIDA BINTI MD NOR www.wasap.my/60137100266 SELANGOR
SITI NOR SYAIRAH BINTI ANIS www.wasap.my/60195220733 SELANGOR (Gombak)
RASYIQAH BINTI ABU NAIM www.wasap.my/60136377465 SELANGOR (Puncak Alam)
RACHEL JEAN BINTI DELASIT www.wasap.my/60196700466 SARAWAK (Miri)
NURHAYATI AHMAD www.wasap.my/60176939303 KUALA LUMPUR
NURUL NADIAH SAIDIN www.wasap.my/60133379362 SELANGOR
FARIZAH RABUSAH www.wasap.my/60138865495 SABAH (Putatan)
CAROLIVITA JONIUS www.wasap.my/60168342017 SABAH (Donggongon)
PALIDAH BINTI BASINAU www.wasap.my/60109504529 SABAH (Kiulu)
SARAHSERIWANIE BINTI MAMAT www.wasap.my/60136275824 MELAKA
NOOR ASMIRA ABD GHANK www.wasap.my/60193511500 SELANGOR (Puchong)

RASYIQAH: AGEN PUNCAK ALAM

Saya Rasyiqah,menjalankan bisness barangan keperluan bayi.Saya adalah agen Tasneem Naturel bagi kawasan Puncak Alam,Kapar,Setia Alam dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Kenapa saya suka produk Tasneem Naturel?

Produk diformulasikan 💯% dari bahan semulajadi.Mendapat pengiktirafan KKM.Produk mesra bayi,tidak panas serta melekit.Dan yang paling penting produk bebas paraben,SLS dan bahan kimia.

Mudah digunakan.Hanya dengan kaedah sapu luaran sahaja.

Travel friendly.Mudah dibawa kemana sahaja.

Sama-sama kita gunakan produk berasaskan bahan semulajadi untuk anak-anak kita.

Saya adalah pemilik FB page Tasneem Naturel Baby Care & laman sesawang mumslittlejourney@blogspot.com@blogspot.com

Saya menggunakan nama mumslittlejourney di IG

Boleh follow shopee saya iaitu https://shopee.com.my/tasneemnaturelbabycare

Bagi penduduk sekitar Puncak Alam,boleh dapatkan produk dengan segera dari saya.Untuk sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya di
http://www.wasap.my/60136377465/InfoTasneemNaturel

Saya Rasyiqah,menjalankan bisness barangan keperluan bayi.Saya adalah agen Tasneem Naturel bagi kawasan Puncak Alam,Kapar,Setia Alam dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Kenapa saya suka produk Tasneem Naturel?

Produk diformulasikan 💯% dari bahan semulajadi.Mendapat pengiktirafan KKM.Produk mesra bayi,tidak panas serta melekit.Dan yang paling penting produk bebas paraben,SLS dan bahan kimia.

Mudah digunakan.Hanya dengan kaedah sapu luaran sahaja.

Travel friendly.Mudah dibawa kemana sahaja.

Sama-sama kita gunakan produk berasaskan bahan semulajadi untuk anak-anak kita.

Saya adalah pemilik FB page Tasneem Naturel Baby Care & laman sesawang mumslittlejourney@blogspot.com@blogspot.com

Saya menggunakan nama mumslittlejourney di IG

Boleh follow shopee saya iaitu https://shopee.com.my/tasneemnaturelbabycare

Bagi penduduk sekitar Puncak Alam,boleh dapatkan produk dengan segera dari saya.Untuk sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya di
http://www.wasap.my/60136377465/InfoTasneemNaturel